Inscripció temporada

Per fer la vostra inscripció heu d'omplir el formulari d'inscripció i tot seguit fer el primer pagament de la quota. Rebreu les instruccions al vostre correu electrònic en finalitzar la inscripció (rebreu la informacióen el correu electrònic principal que posareu a la primera pàgina del formulari, assegureu-vos que l'escriviu correctament).

Junta directiva

Activitats anuals
Equips

Història del club

L’u d’abril de 1993 entrem al registre de la Secretaria General de l’Esport de Catalunya la inscripció com a Club Aquàtic Xaloc. Presentem com a president a Josep Mº Esteva Paytuví.

L’objectiu és la pràctica de la natació amb aletes. Posteriorment es va donar d’alta també la secció de Triatló i natació clàssica.

El 1993 a Sant Feliu no hi havia piscina i els diferents equips anaven a fer els entrenament d’aigua a diferents piscina de la província ( Anglès, Girona, Lloret, Banyoles). El Càmping Riembau cedia la seva piscina descoberta de 50 mts de maig a juny, per entrenar els campionats.

El Xaloc participa en competicions (comarcals, provincials, nacionals de Catalunya, estatals i internacionals).

A llarg d’aquest anys ha organitzat i segueix organitzant grans esdeveniments esportius com:

Natació amb aletes – Campionats de Catalunya / Espanya / Control Federatiu / Gran Fons / Jornades de tecnificació

Triatló – Modalitat Sprint (El més antic de Catalunya) / Aquatló / Duatló

Travessies aigües obertes – Travessia de Sant Feliu / Volta el Serrà / No a la Fred

Consell Comarcal – Proves comarcals / Nacionals de Catalunya

Altres proves – Cursa de Sant Silvestre i També el primer bany de l’Any